Saturday, October 17, 2009

special for you..

aku lihat langit..
langit warne biru..cantik..
aku dan kau..tersenyum bersame..
aku tanye kau..sayang aku..??
kau cakap sayang..bezfwen for ever..
mase tu..aku sorang2..tempat baru..
kau tegur aku..pegang tangan aku..
mase tu aku jatuh..aku sedih..sakit..
kau tenangkan aku..kau buat aku senyum..
aku sayang kau sangat2..
aku bahagia ade sahabat seperti kau..
aku rase bahagia dengan kau..
kite banyak habiskan mase bersame..
kite bahagia sangat..
walaupon kadang2 aku jeles..
jeles bezfwen aku sayang bezfwen die lebih dari aku..
setiap mase aku harap aku akan..
akan ganti tempat bezfwen kau tu..
bezfwen yg kao sayang sangat tu..
aku harap bile kao bersame dgn aku..
aku akan bahagiakan kao..
sampai kao lupekan bezfwen kao tu..
tapi..aku selalu bace luahan kao..
kao rindu die..rindu sangat2..
aku tak suke die..sebab kao sayang die lebih..
aku sentiasa usahe untuk jadi the best tok kao..
aku sayang kao sangat2..
kadang2 akua jauhkan diri dari kao..
aku touchink..aku sanggup wat pe je tok kao..
tapi kao tetap sayng die lebih..
aku buntu..
aku keluar cari kawan baru..
aku jumpe mereke..
mereke sayang kite..
kite berdua..
aku sayang kao..tapi kao tetap sayang die..
aku rindu kao..
tapi kao tetap rindu die..
tetap ade name die kat blog kao..
kat myspace kao..
kat lam hp kao..
aku jauh hati..sakit hati..
tapi sekarang aku faham..
aku bukan lah seorang sahabat yg baik..
aku jahat..die baik..
aku hoduh..die lawa..
aku kasar..die lembut..
tapi bukan itu sebab die..tapi tol ke..???
aku tetap sayang kao..ko no.1 dlm hati aku..
aku no..???
tah yg ke brape lam hati kao..
kao bezfwen aku sampai bile2..
aku..???
kao anggap yg same ke..???
aku rindu kao..
rindu saat bahagia dengan kao..

No comments:

Post a Comment