Wednesday, October 14, 2009

old memories..

ari tu aku kemas bilik..sebab bilik tu da cam..&%$#..hahaha..mama pon da mara..

so memang kene kemas la..aku kemas kul 10.30 malam..haha..

weird...??tak la..memang aku suke kemas bilik malam2..sume da nak tido..umah tak semak

kuar kan la almari..meje solek..katil..rak baju..hahaha..proud la..sebab aku buat sorang2..

hahaha..big clap to me pliz..hehe..then aku touchink jap..aku jumpe sesuatu yg sangat

bererti..aku jumpe kad bezday mase 15th besday..erm..dikarang oleh apah...aja..acan..mai..pila..naza..arina..eppa..zuly..ade la dot..sign..hehe..time tu..kite bahagia sangat..walaupon time tu aku tak berape ngam sangat dgn dieorang..
sebab aku ni lebih suke wat hal sendiri..and aku tak suke kawan dgn dak "pompuan"..haha..tapi aku sangat sayang dieorang..time geng kite banyak krisis gak..and 1st year aku dok umah..sebbab slame ni aku dok ostel..and sebab tu gak aku rapat cam kembar siam dgn acan..haha..aku mule kenal diri orang yg tak same pendirian dgn aku..aku pon try ubah segalenye..untuk mereke..aku pon menjadi lebih positif and menerima seseorang itu dgn seadanya die..

kad tu besa...kad manila kale oren..kat depan die ade tulis sweet 15..touchink gile time tu..hehe..dierang sume wish aku..erm..time tu aku minat kat mr.dg..hahaha..klaka2..sumpa..time tu bodo tol..haha..

skang sume cam da jauh..tah la..mungkin bile da besa ni..kite lebih memilih untuk mencari haluan sendiri dari mengikut kawan2..mungkin jugak sebab nak spm kan..kite pon tak tao..banyak gak yg berubah..kadang2 aku terase sgt..tapi tak pe..maybe pas ni ade mase tok kite hang out bersame cam dulu2..

smile..
cikyam....
p/s:bole tak kite cam dulu..1 big happy family..??

No comments:

Post a Comment