Friday, October 30, 2009

risau..

aku mmg tgh risau tahap cipan kempis...
sebab nak spm...aku da ta ley bgn awal pagi..ta jage..
adoi2..isau2..tapi still tak belajar..hahaha
ceria je..chenta ku kepada addmath semakin mendalam..
nak buat addmath paper2..berchenta la kita ye..hahha
sejarah nak bace and buat latihan..agame..???adoi..lum sentuh lagi..
math tgh usha ni..hehe..
kimia and fizik..lek je..ade banyak mase..hahaha
sume tgh risau..aku plak tgh syok tgk tv dan sms..
kentot...kang dalam dewan kang menangis ta pat jawab..
malam nak belajar..tgk tv dulu..hehehe..
sms..baring2..makan...bile nak belajar..??
hahahah...las2..buat 3 soalan jo la..hahaha
teruk betul..kat sekolah je la aku study betul2...
fully study in library..hahha
eh2...nak study sejarah..heeeeeeeeeeeee..
da....

p/s:mr.muscle...wish ko cepat sembuh k..really miss u dow..and risau sgt ko ta angkat2 call aku..

No comments:

Post a Comment