Friday, October 23, 2009

smile...smile..

hahha..semalam tak pergi ke skola yeah..malas nak buat akaun..haha

gi gym dgn saedon nak kurus!!!hahha..lam mimpi je la cik yam...

then balik ke skola..jumpe mr.muscle..huhu..wow..!!

mintak ketas chem..yey!!!jalan dgn die..erm..sume pandang tak..??

haha..aku nak dak tu jeles..hahhaa..budo..gile jahat..

hahha..then nek kete achi..waja tau..hahha

achi cam ne ko leh lulus bawak kete...???pemandu yg tak berhemah..

aku chek2 la kan ketas chem ko tu..ahahahaha..

tibe2 aku pelik sgt coz aku nampak 1 number ni..

h/p number..erm...cam biase dengar..lihat dan rase..huhu

aku pon..meminjam h/p bed..hehehe..dail2..

tingtong..my phone number la..hehehehe

what for haa..???kat ketas chem plak tu...hehehe..

die igt ke h/p number aku..??(drum roll)

hehe..tah la....

i luv u so much la mok..!!!hahaha


smile..:D
CIKYAM..

P/S:HEEEE..lusm..

No comments:

Post a Comment