Wednesday, October 14, 2009

benci nye..

aku tersangat la benci dengan diri aku sekarang...kerane..budo tak suda2..

kenape la tak pandai..the answer is simple..sebab ko tak blaja lakan..ngok..

haha..tadi blaja addmath dengan fitri..gile pandai die...jeles aku..tape2..aku pun skang..mempunyai koleksi soalan tusyen dan skola..10set..haha..klu tak pat a+ tak tau la..belum campur lagi dengan buku soalan taun lepas yg aku beli dr cigu napisah..my ex-addmath teacher..
haha..target spm..jauh lagi nak capai...tapi spm tinggal lagi sebulan..cam ne..???tolong2..!!tape2..aku kene study triple dr orang lain..hahaha..mase tido skang di had kan selame 3jam sahaja sehari..hahaha..mama..tolong teman..hahaha..


mr.muscle tade kedit nak teman aku..so agak borink blaja and tak biase tak msg die..haha..angau tol..die smart tadi..sumpa cam nak peluk je..haha..ngok..

back to our main topic..aku sangat jeles dengan acan..die rajin gile..aku malas..mmg aku jeles sangat2..haha..saedon plak bace skit da hafal..gilo tol..math tak yah buat latihan..die bace je..aku yg wat latihan banyak ni pon pat D jo..hampeh nye otak..amai jangan citer la kan..tak blaja pon pandai gak..so aku takkan mengalah..aku akan usahe gile babi..dan berdoa..haha..semoga kite berjaye la ye..hehehe..

No comments:

Post a Comment