Sunday, October 4, 2009

hidup tanpa nya..

aku selalu dengar mereka bercerita..cerita tentang bahagianya mereka..

bahagia memiliki keluarga penyanyang..aku juga ada..

dulu..mase aku kecil lagi..mase aku tak mengerti hidup..

aku selalu melihat..pelukan bapa..ciuman ayah..sokongan abah..

sering menemani hidup mereka..aku juga pernah melaluinya..

masa aku masih mentah..mase aku masih merah...masa aku masih tak petah..

aku sering mendengar rintihan sedih..rintihan sayu anak di marahi ayah..

mengadu mereka..berkate mereka kerane merase tidak lagi disayangi..

aku rindu rase itu..kadang2 mereka tidak sedar...mereka sangat beruntung memiliki nya..

memiliki die...jage lah mereka..sayangi mereka..jahat atau baik..bukan kite penentunya..

adenya kite kerana die..aku pon tak tatao kenape...aku sering teringat padenya belakangan ini..

mungkin..terlalu lame aku sembunyikan rase ini...aku bersyukur....walaupon die tiada...

kerana aku tahu aku tetap memilikinya walaupon die tiade lagi..

No comments:

Post a Comment