Tuesday, September 22, 2009

THANX ALLAH

aku da 3 ari ta msg die..die pon tade la kan nak msg aku..be strong kin..u can..believe in yourself..die ta irau pon ko msg die ke tak..so ko pon kene cam tu..aku da start on sim maxis balik..so..aku tade la sakit ati..skang pon aku asik msg apis..aku kene la wat cam tu..aku mmg la sakit ati..tapi b r la sakit ati skang..dr da lame2..br nak wat kan..erm..aku igt nak balik kat faiz balik..tp tak fair tok faiz..aku da tak tade prasaan kat die cam dulu..tapi...entah lah..
die sungguh2 nak balik dgn aku..die pon da coup dgn aku 5 taun..kiteorg clash pon bukan pasal org ke-3..cume die tak dapat tahan marah kat aku je..tapi tah la..aku tade ati da..ati aku kat mr.muscle..takan aku nak pakse2 ati aku..cam ne tah nak wat..erm..aku cume perlu mase tok bende2 ni..heehe..aku still sayang faiz..tapi tak cam lu..so..aku arap..aku akan menjalani idop ini..sebaik mungkin..

smile..:D
CIKYAM

No comments:

Post a Comment