Wednesday, September 16, 2009

cikyam's writing

second time plak an aku blogging..hehehe..acan yg wat sume ni..hahaha..
otak kering tapi nak gak tulis..ta kire..
hahaha..time gi skola tadi agak borink gak..sebab mr.muscle tade..haha..
klo die ade pon tade beza..cuma i can see his smile and see his face..adodoih.
haha..jari2 aku sakit haa..sebab blaja men guitar ngan megat..my nyah..
luv him so much..haha..pat la otak aku serap 2\3 nord die aja..haha..megat cakap
tangan aku kecik nak men guitar..jari ta panjang..haha.wat eve..aku nak gak men..
usaha tangge kejayaan..chayock2..teringat plak kat mr.muscle..slalu aku call or msg
die citer2..skang da ta ley gi..menjauhkan diri dari die..haha..ta sabar2 nak gi k.l sok
shopping!!!!haha..nak raye..sume result tril aku ta amik gi..malas nak tao..hahaa..raye la lu an..baru la kite amik result..hehe..tatao nak kai baju ape..??kai swimming suit ley ta haa..??hahaha..heboh la kang sume mate ta pose an..aku risau gak sok..sebab mr.muscle..maybe gi nek bas same denagn ku gi k.l ti..eeerrmm..sebok jeh..i la nek train..hahaha..cian acan ta pat ikot ti..hehe..acan jgn mara..LOSER ko aku ta kacau..t aku tgk2 an..hehehe..blog aku matbe ta best an..hehe..baru blaja la sayang..haha..so..kene la blaja gi dengan blogger2 yg handal lagi pandai an.haha..aku rase gak panjang gak la karangan ni..hahaha..cik yam nak stop..ti acan mara..hahah..tq acan pinjam pc ko..hehehe..



i'm waiting his sms...

smile..:D
cikyam

No comments:

Post a Comment