Sunday, September 27, 2009

saat itu..

saat itu..
aku masih tercari..
aku masih menanti..
setia nya di sisi nya..
saat itu..
makin laju berlari ke arah mu..
mengejar kau yang tak pasti..
saat itu..
aku masih si kecik yang buntu..
aku masih lagi si dungu..
saat itu..
aku tidak lagi mengetahui..
masih lagi dengan seribu harapan menggunung..
tapi kini..
saat aku berlari..
saat aku mengejar sinar mentari..
saat aku melupakan mu..
saat aku menerima ketentuan-NYA..
saat aku untuk meneruskan perjalanan..
tiada lagi ruang yang aku buka..
tiada lagi harapan itu..
semua nya hanya impian si gadis..
si gadis yang baru bebas..
bebas merasa hidup..
saat ini..
aku memohon..
semoga DIA tidak melupakan aku..
semoga aku sentiasa menjadi hamba NYA..
semoga aku masih dilandasanNYA..
SMILE...:D
CIKYAM

1 comment: