Friday, September 18, 2009

HOLD DA WORLD.

yey..!!!nak balik...hehe..ujan2 ni..photo taken by saedon..
aku dgn kakdik tade koje...sume tgh fitting..hee..smile..

dalam metrojaya..hahah..tunggu nazirin..hehe..cejuk2...


cepat2...kite lumbe taik sape paling banyak taik sape paling cepat kuar..








hahaha..aku nak gak take pix an kami bakal2 dak2
gile..hahha..




hehe..muke cover..























hahaha..capture pix aku lu...tgh tunggu nazirin ni..borimk..smile and sey gomok...saedon ta pase..hahaha























hahaha...nikmati la muke2 hampeh ni..









..time ni nak gi pavi..hehhe..sume org tgk aku dgn saedon..pahal ini budak tangkap gamba tgh2 dunia..??





























yg lam fitting room ni da sampai b.b..lam padini..baju kuning tu aku minat gile..jap gi..sebab tangan aku ni cam gergasi ta pat beli..buruk..waaaa..













No comments:

Post a Comment