Thursday, September 17, 2009

cik yam di k.l

hahaha..yehaa..suda dapat baju raye..yahoo..!!!haha..aku gi k.l..dengan mai..dane..saedon..nazirin and kak dik..haha..memeng bes..rugi acan ta follow..aku kul 6-30 da bangun da..ciap2..tatao nak kai baju ape..????hahaha..pe gi..bawak la sume baju yg aku nak kai..hehe..klaka..dengan dress itam nye..t-shirt nye gi..model pon kalah..hahaa..kul 7.00 aku betolak ke rumah mai...dalam perjalanan ke rumah mai tu aku call la mr.muscle..die suh kejut kul 7.00 sebab nak urus an hal die..patot mr.muscle follow aku..hahaha..tapat de..gurls things kan..asal mesti nak ade ko plak..haha..sori mr.muscle..dari rembao sampai la uma mai..ta jugak bangun2 mr.muscle ni..dasar gergasi tol..haha..laz2 bile aku call kawan die..mr.muscle plak yg angkat..die ckp kwn die tu datang kejut an..die ta dengar bunyi hp..bodu tol mr.muscle ni..buang bateri aku tol..haha..aku pon membebel la..haha..kat uma mai bes..nazirin dtg...hehe..aku pon ape gi...melaram la kat uma mai tu..tatao nak kai baju pe..laz2 aku decided nak kai short coklat puda dgn singlet ijao taik lembu..dalam tu kai t-shirt putih..haha..da siap2..kiteorang sume cam anak kelandangan...hahha..mane tak nye..dengan beg nye..sipar nye..gi tahan teksi nak gi term sebab bas telepas..saedon plak ley men tata2 dalam bas..angin jo..hahaha..malang skit la time tunggu teksi 2..banyak kiteorg tahan..tapi satu pon tanak benti..pe masalah tah teksi tu..klo da kaye pon tayah la sampai tanak amik customer..orang da tahan bonti jo la...iesh...seb baik aku ta bagi kaki..haha..time tunggu teksi tu..tibe2 ade teksi wira kaler biru lalu..kiteorg pon ape gi..yo2 la menahan teksi 2..jap gi..dane lam taksi tu..siap ley tata2 plak dgn dak2 ni..hahaha..yo2 la si dane tu tata kat kiteorg..haha..die lambai kat awek die la an,,,si amai koding tu...berkat kesabaran aku..sebuah teksi telah berhenti..haha.jap gi..si mai..kakdik dengan nazirin sume dok blakang..ei dak2 ni..da tu aku kene dok depan..hampeh tol..anak kera tol..!!haha..da sampai terminal 1..kiteorg pon jumpe saedon...hahaha..aku pe gi...tuka baju gi..haha..kai kameje kale biru dgn short..haha..pas tu pe gi..terus la cari bas nak gi k.l..kiteorg nek bas suasana edaran..cam bese la rm6 tambang..lamm bas aku call mr.muscle cakap aku gi lu..malas tunggu die..hahaa..cian die..ala lagi pon kawan die ramai..hahaa..sume anak orang kaye..takan nak gi k.l yg dekat tu pon ta reti plak an..heheehe..babai mr.muscle..hahaha..da sampai k.l...kteorng benti kat k.l sentral...haha...pe gi jalan kai gi beli tikaet lrt ke klcc la an ...takan ke penang plak an..hahaha...saedon payong aku tambang..hehehe..ala..menagntok la..mate nak lelap..sok pagi la citer..hehehe..mai ade bagi tao berite bes kat aku..pasal mr.muscle..hehehee


kepenatan...:D
CIKYAM

No comments:

Post a Comment