Friday, September 18, 2009

pliss go..

aku selalu harap dapat jadi kawan ko..and i got it..thanx to Allah..but aku ta pena harap rapat sampai cam ni..it's hurt me..ini dugaan dari DIA..what must i do..??pliss go..that's my hope..tapi aku tak boley tade ko..so..???cam ne..??da tentu2 aku mmg takan step back dari idop ko...so ko la bla dari idop aku..you just give a big hope ok dear.i can help you out in any of your problem..but you can't help me out from this feeling..ko tatao rase sakit aku..penantian satu penyeksaan..so buat ape menanti..??tapi you make me keep waiting..perempuan mmg setia..tu mmg sifat die..nak wat cam ne..???salah ke aku..??ko gi la cari awek k..ko bukan suke aku..so don't waste your time with sms-ing me..ignore me la..and don't call me syg la..it's makes me prasan lebey..move on babe..klo ko rase perlu kan aku..aku tetap dgn ko..sentiasa ade tok ko..any time any day..aku lagi happy kalao ko da ade orang lain..at least i know..you already have someone that you love..and i can avoid this feeling from lebih parah..so pliss understand my feeling..ko penah kan rase cam ni..and ko pon tao kan pe rase die menanti and rase dipermainkan..don't give me hope syg..aku sedar diri aku..mmg tak layak untok ko..so ko pon jgn la pk panjang..just capai pe ko nak..ko pon da ensem and better than the old one..aku suke ko pon sebab ko yg dulu..bukan sebab ko yg sekarang..ko yg sekarang jauh sgt dari yg aku kenal..but takesah la..asal ko selese k..
ya Allah hapuskan lah ingatan aku dari memikirkan die..jauhkan lah diri aku dari die..smoge die bahagie bersame orang yg die sayang..amin..



EMO..
CIKYAM

1 comment:

  1. Amin~

    cikin, jangan sedey2 yer :)
    aku taw ko sgt kuat!
    kagum. seriously T_T

    ReplyDelete