Monday, December 28, 2009

luv u acan..

okey..selalu aku start entry aku mesti gelak..hahahahaha..
coz aku mmg suke gelak cam pontianak..

huhu..title aku ni pon tajuk eh acan..okey..
takkan aku nak cite psl..org lenn..
let me introduce kan kowang dgn acan..

nur ashikin bt zainal abidin..-tol ke eje ni..??
hahha..she is my lesboo..lesbian+turbo..
hahaha..jeng..jeng..
aku kenal minah pewot comel nih mase darjah 6..
mase 2chen..1 bumbung lam 2chen 2..

hahha..selepas terpisah beberape bulan kami bertemu kembali dan
menjalin kasih ketika form 1..hehehe..kgv lah yg menjadi
tempat kami memadu asmara sepanjang 5 tahun..

aku bahagia bersame si die..sbb tiap kali besday die aku tayah sambut..
and susah2 cr hadiah coz..18th december kan..cuti..tidak dibenarkan merayau..
hahaha..sungguh bertuahkan die..sape nak wat bff die cam 2..
kecuali aku..hahhaha..

die nih..seorg yg sgt2 manje..cam kucing die yg gemok 2..
kucing 2 mendapat ilham dr acan lah sehingga bdn nye mengembang sedemikan
rupe..hehehehe..

time mule2 jumpe balik 2 die la yg tego aku..
heh....aku..??
jgn harap..aku plk ley tak kenal minah ni..
hehehehe..bile die ckp same 2chen dgn aku eh...br aku igt..
sebenar sampai skang aku tak igt..
nak jage ati je nih..heeeeeeee....


kemudian kami sering dikatekan kembar siam..
pdhal dok malaysia..
pelik tak..??
hehehe..
btw..she is my angle..

kowang tau..die ni sgt2 penyaba..
2 yg wat aku bertambah syg kat hantu lemak ni..
aku nih..tentu lah kepale agin..
die ni asik kene tengking je la dgn aku..denga aku mrh la..
belum lagi denga lagu2 mencarut yg sering aku dendang kan..
hahaa..nek pekak la tinge minah ni

acan nih..sgt2 comel..dan pemalu..adelah story life die
yg tidak boleh di jdkan bahn berite di dada entry aku nih..tp klo cite..haaaa...
die ni suke sgt gelak cam aku gak..

well name kami same..heeeee ape gi same..

-name same..bpk len2 haa..
-daerah tempat tgl-lokasi dan plan rumah berbeze..
-kelas same..
*form 1-1 alau
*form 2-2 muz
*form 3-3 muz..

-tempat lhr sme..
-tmpt amik lesen same..
-2chen pon same-akaun adn addmath
-gelak same besa.


heee tak igt..bnyk gi..bnyk la dose2 dan pahale yg sering kami lakukan bersame..
die ni penakut sikit..tak sebenarnye bnyk..
hahaha..
oleh sebab die nia de dua org adk beradik je..make..
sifat manje nye sering membuat aku nek hantu..hahhaha...
dan oleh sebb die ni lemah gemalai...die sering di buli oleh aku..
hahhaha..aku tak kejam..cume mendidik die menjadi garang sikit..hee

tp mase form 2..kami dilande sedikit masalah..
kerane aku nih mengalami sedikt masalah kecelaruan identiti..dan kecelruan
budaye..selepas memperbaiki wayar2 yg shot lam otak aku..
kami kembali bahgia seperti dahulu..
eh lupe..kami same perstuan..ape yg aku masuk die pon ikut abad jela..
hahaha..mengong nye acan..
kami pon dah smp merah..tali pinggang merah okey..
heeeeeee...

die ni sebenarnye cepat tachink..tp die ni..tak ley mrh..
klo mrh mule lah..air mate nye mengalir tak henti2..
nek tkt aku tgk..

ade stu hari nih..die nih..mengalami tekanan jiwe sikit..bantai eh gi nagis kat tgh2
terowong menuju ke terminal 1..haaaaaa..kaw..tak ke kaget aku 2..
kok negis senyap2 cam kite nih tape..nih cam dak kecik..
maraung2 kat lam terowong 2..sume org pandang..aku nak pjk pon sgn..
hahahaha..ape gi..aku ttp mult die..bwk die jln..heeeeee..sumpah segan..

she is the best bff i've..sebab..die ni tak de la memahamia aku sgt..
nak bg nasihat pon tak betol dak ni..hehehehe..tp every seconds when i need her..
she always by my side mendengar carutan2 aku kpd org2 sekeliling aku..
heeeeeeeeeee...aku cinta kamu..!!


haha..sifat penyaba die nih telah menambat hati aku...hahha
sume org pelik cam ne kami ley bersame hampir 6 thn..hee..
sebenarnye klo nak memilih kwn kowang cr la yg tak same character..
cam aku dgn acan..

die penyaba-aku pns brn
die comel-aku lwa..hahahaha
die baik-aku jht sikit
die suke gelak-aku suke mencarut
die suke mkn-aku suke sukan..

hahaha..bnyk la perbezaan aku dgn die..
aku igt gi kale2 yg die penah minat

bby blue..
hijau taik
grey..
kuning..

heee..memandai je..
aku pon igt gak 2\3 org selebriti yg die minat..
*fara breep2..
*kaka
*hero twilight 2..tak tau name..
*amir rafdge..

heeee..tak igt dah..kisah hdp aku bnyk yg die tau..
die ni sgt2 boleh dipercyai..
sbb rahsie aku sume die simpan..
heeeeeee..brani lah die gi tau rahsi aku..
tak kene cakaran harimau aku nih..

hahhaaha..die bnyk ajar aku bersaba..think +ve..
die pon bnyk aja aku nilai2 murni..heee..sbb aku ni..
bnyk sgt charge2 -ve..hehehehe..

btw..kasih syg aku tehadap acan tidak boleh digamba kan melalui kate2..hanye
tuhan je yg boleh membals jase2 nye..tq acan coz menjadi teman sejati di sisi aku..
walaupon gelak kaw kdg2 cam hampeh..tak pe..aku syg kaw..tq menyerikan setiap hari2 aku..
walaupon kdg2 aku rase cam nak sepak layg je buntut kaw 2..

wish u the best..mintak maap bnyk susahkan kaw..and smoge kite menjadi sahabt dnie akhirat..






4 comments:

  1. HAHAHAHAHA.
    terharuu nh :')
    tp kin.kita bukan sama sama suka makan ke?
    HAHAHA.bila pulak kau suka sukan?aku tgk lemak kau lebih kurang je dgn aku.cuma lemak kau tak berapa glam macam lemak aku lah.HAHA.
    eh,slh lah.patutnya kau tulis mcm nh.
    dia suka makan-aku suka masak :D

    p/s;i love you.*romanticnya shinchan.HAHA

    ReplyDelete
  2. hahahhaha..
    bodoh tol si hantu lemak...
    aku nak gak better then kaw..
    ele..
    jeles

    ReplyDelete
  3. alaaa.. comelnye kisah korang ni :D
    memang sepadan ;) dua2 melengkapkan diri masing2

    **dh cm kawen plak +_+

    ReplyDelete
  4. hahaha..
    miss nad nod..syg kaw gak..

    ReplyDelete