Saturday, December 26, 2009

he is my prom king

he is my prom king..that nite la for sure kan..the best nite in my life..
coz..hehehhe..
ade lah..
ni yg nak cite..
haahaha..
aku takkan cite sume yg jd mlm tuh..
just story of me and him and some of the people there

:D
aku mmg tak penah..kai cam pompuan cam mlm tuh..-rase cam cinderella
hahaha..saedon yg make up kan..
hehehe..
acan was my partner..
jeng...jeng..we are not les okey..
just bff..
hahaha..
sbb tade org yg ajak kami jd partner..
kami terpakse lah..menebal kan muke mengajak diri msg2..
hahaha..
clap..clap..at least..
aku berani..gi dgn acan..
tak cam sesetgh org tuh..
-aku tak gi prom..partner tade..
-prom..??ermm..tak pe la..-cam bek sgt jeh..plg benci org cam ni
-duet tade la nak gi..-aku pon tade duet..asal tak simpan awl2..pd hal da lame tau dah pasal prom..ni pon aku benci..


hahaaha..lantak lah kan..janji aku gi..
die pon die..kowang tau ke..
die la.."die yg tidak boleh di-sebutkan name nye"@my dearish mok..

hahaha..die hemsem gak..
dgn bdn yg agk besa..cam gorila..tp die ttp smart..
hahaha..
sampai2 je..
aku nak die..jemput aku kat lobby
tp mengenangkan..aku segan tahap cipan sembelit..
aku tak berani..
aku sampai sane pon malu2 cam kerang kene rebus..
hahaa..seb baik acan gembire yg teramat sgt..
dpt la die cover aku..


mane tak nye..first time aku kai make up sume tuh..
dgn baju nye cam pompuan..
haa kaw..
tak ke aku cam kambing yg br di solek...
hahaha..
aku tgk jeh die..
tibe2 die dgt kat table aku plak kan..
ape gi..sesi dialog la..

hai kin..kaw dah lame sampai..??
takk..baru..-sumpah..time nih aku segan gile..aku borak dgn die..tp tak pandang pon muke die..aku pandang tempat len..
kin..bla..bla..bla..
tak pe lah..tanak ckp dgn aku..pandang aku pon tanak..
die pon bla..

eh sayang..aku segan la babi..
mengong...
hahaha..aku tgk jeh die dance..
techtonic..
sumpah mok..
u're the best..in my heart..ia cece..
tgh tersenyum lebar nih..kowang nak ckp aku gile ke ape ke..
tak kesah la..
hehehe..

then..time balik..aku take pix dgn die..
owh shit..he make my heart go boom..
hahha..apo den tulih nih..??
hahha..
gile..sweet gile die..
time take pix dgn die....
die...
die...
ade lah..
nak tau tgk lah pix aku dgn die..kat hp..
kau tak exposed kat org ramai..
private..
hahahaha..

then time balik..
hehehe..
tekejut aku..
die msg aku..!!
gile..
die susah tol nak msg aku...

oi..kin..da smp da?
da..epul anta td..hehe..lgu td best!
tngk la sape dj..blagak jeh mamat nih..hahha..lam bilik saedon nih..mai..acan..amai sume da bsg2 nak tau die msg ape..heheehe..dieorg suh msg flirt2..aku dgn mamat nih..slalu msg bodoh2 jeh..
haha..ka wat pe 2..aku pon anta la msg yg borink nih..ikut nasihat dak2 nih..
brng..pnt poik..


hahaha..okey2..aku malas nak tulis panjang2..p ade satu part nih..wat aku
happy sgt2..and terharu..geram pon ade..sedey pon ade..

aku baru nk ajk ko dnce..tngk ko sbk ngn acan..mls aku nak kcu..
weyy!!!!!!!benci2..every second aku tgk kaw tao..
aku dance pon aku tgk kaw..
i luv u..!!cam bodoh dah aku..
sedey dow..tak pat dance dgn kaw...
aku igt gi..time tuh kaw ye2 suh aku..blaj dance..
kaw ckp kaw dah blaja dance ballroom..
cian kaw..tak menari pon..
hahaha..
tp aku happy gile..
at least kaw ade gak niat nak dance dgn aku..
hahaha..
terkilan pon ade..sbb tak pat dance dgn kaw..
aku igt aku berangan jeh la..nak dance dgn kaw kan..
tibe2..kaw anta msg cam tuh..
haaaaaaa..
kaw..tak ke aku menjerit lam bilik saedon tuh..
hehehehe..

kaw tau tak..mlm tuh aku nagis sbb terkilan gile..
tp aku rse syukur gak..
ne la tau..mlm tuh kite dance..
t\ketiak aku busuk ke..kaw terbau..
hahahaha..tak ke kaw reject aku tuh...
hahahaha..

the end..

the best nite i have..
thank you..
heeeeeeee

kowang agk2..die nak aku keh..???

hahaha..

indu kaw sgt2..






2 comments:

  1. kin,bila cikgu kita ajar buat karangan dlm bahasa sanskrit? :D

    ReplyDelete
  2. hahhahaha..wey babi..aku bace okey jeh..

    ReplyDelete